Informacije o Dostavi

Poštovani kupci,

U zavisnosti od količine određenog proizvoda i mogućnosti izrade, a u skladu sa našom poslovnom politikom, očekivani rok isporuke proizvoda iz naše ponude je najkasnije do 10 radnih dana od momenta registrovanja uplate.

Proizvodi za kojima potražnja nije toliko učestala, kao i one kod kojih je proizvodni proces komplikovaniji, na svojoj adresi možete očekivati sa nešto dužim rokom isporuke. 

Takođe, ukoliko imate potrebu za nekim proizvodom koga trenutno nemamo u svojoj ponudi, možete zahtevati da isti proizvedemo specijalno za Vas slanjem svog zahteva na sales@estlab.rs ili pozivanjem telefonskog broja +381 62 832 6061.

Odgovor o mogućnosti proizvodnje možete očekivati u roku od 24h.

Ne morate da brinete da li proizvod koji želite imamo na stanju. Sve što je u ponudi u mogućnosti smo da isporučimo saglasno očekivanom roku isporuke naznačenom uz svaki proizvod. Ponuda i cene na našem sajtu ažuriraju se na dnevnom nivou. Na vama je samo da odaberete, poručite i sačekate kurira za par dana na svojim vratima. Mogućnost greške, nažalost, ne možemo isključiti. Ali ukoliko do iste dođe, najkasnije u roku od 24h bićete kontaktirani od strane naših komercijalista i dobićete informaciju o nastaloj greški. U suprotnom, poručene proizvode dobićete na svojoj adresi saglasno rokovima isporuke naznačenim uz njih.

Roba koja se šalje na željenu adresu naplaćuje se po zvaničnom cenovniku kurirske službe koju ste odabrali prilikom narudžbine (uključen PDV).

Dostavu Van granica Republike Srbije, vršimo preko FedExDHL Express Worldwide i IN TIME Express (drumski prevoz robe) servisom (od vrata do vrata). Rok za dostavu, od momenta kada je vaš status narudžbine promenjen na POSLATA POŠILJKA je od 1 do 5 radnih dana u zavisnosti koji servis za dostave izaberete. . Takođe, o statusu Vaše pošiljke bićete redovno obaveštavani na e-mail koji ste uneli pri registraciji naloga.

Napomena:

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira vizuelno proverite svaki paket. Ukoliko na kupljenom proizvodu ima vidnih oštećenja, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili:

Da ste dobili proizvod koji niste poručili a nalazi se na računu

Da ste dobili proizvod koji niste poručili a ne nalazi se na računu

Da niste dobili proizviod koji ste poručili a nalazi se na računu

Da ste doblii proizvod koji je oštećen

Da ste dobili proizvod koji ne radi

Da ste dobili prizvod koji podleže garanciji bez garantnog lista

u obavezi ste da nas obavestite o neispravnosti pošiljke 24h od prijema putem mail-a. Budite bez brige, u takvim slučajevima ćemo rešiti problem u Vašu korist u najkraćem mogućem roku.